4M CAD ne reagira, zamrznuo se

4M CAD ne reagira, zamrznuo se

PITANJE

4MCAD ne reagira na naredbe Otvori, Spremi kao i Izvezi.
Nakon što kliknem Spremi kao, pojavljuje se skočni prozor, a zatim se ništa ne događa.

Rješenje

Prvo rješenje: Aktiviranje "filedia" naredbe u postavkama softvera. To se može obaviti otvaranjem dijaloga za podešavanje (naredba "filedia") i postavljanjem na ON. Nakon toga, trebali biste testirati funkcionalnost Otvori, Spremi kao i Izvezi opcija da biste vidjeli je li problem riješen.

Drugo rješenje: Brisanje registra softvera. Ovo uključuje zatvaranje 4MCAD-a, otvaranje uređivača registra (regedit), navigiranje do određene putanje (Computer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\4M\4MCA24) i brisanje određene mape. Ovo je napredniji korak i trebate biti oprezni prilikom brisanja stavki iz registra.

Treće rješenje: Ponovna instalacija softvera. Ako prva dva koraka ne uspiju riješiti problem, možda će biti potrebno potpuno ukloniti 4MCAD s računala i ponovo ga instalirati. To bi trebalo osigurati da svi konfiguracijski i programski datoteke budu ispravni.

Prije nego što izvršite bilo koji od ovih koraka, preporučljivo je napraviti sigurnosnu kopiju svojih podataka i konfiguracija kako biste izbjegli gubitak podataka ili neželjene promjene. Također je dobra praksa konzultirati se s tehničkom podrškom softvera ili stručnjakom ako niste sigurni kako izvršiti ove korake ili ako niste sigurni da će riješiti vaš problem.